08. 02. 2018   —   szkolenia

Konferencja Business Inside Fashion

Mariaż mody i biznesu? Nie jest to prosta sprawa. Artystyczne wizje projektantów nie wiele mają wspólnego z  planami marketingowymi, realizacją taregtów czy zwiększaniem zasięgów w social media. A jednak, żadna marka modowa nie utrzyma się na powierzchni, jeśli nie zadba o stronę biznesową. Wiedzą to najlepiej prelegenci konferencji Business Inside Fashion, którzy mają za osobą setki kampanii promocyjnych marek modowych, doskonale wiedzą jak wykorzystać infulencerów do promocji marki oraz zdecydowanie czują nowe trendy marketingowe.

 

 

Cytując jedną z prelegentek konferencji, Olkę Kaźmierczak „Wyróżnij się, albo zgiń – w żadnej branży to zdanie nie jest tak aktualne, jak w modzie!” możemy potwierdzić PR, a co za tym idzie dobry marketing marki to istota jej przeżycia na rynku.  

Co zatem proponuję? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować strategię i komunikację marki w zmiennych i niepewnych czasach, jak wykorzystać remarketing w fotografii produktowej, dlaczego User Experience jest tak istotny i jak go wykorzystać w branży fashion, jak połączyć kilka kanałów promocyjnych tworząc efektywny system marketingowy… weź udział w Konferencji Business Inside Fashion. To jedyne tak praktyczne wydarzenie łączące zagadnienie: marketingu i e-commerce w świecie FASHION.

Celem Business Inside Fashion jest szerzenie idei skutecznego e-marketingu w branży odzieżowej oraz przekazanie praktycznej, sprawdzonej wiedzy na temat efektywnych metod promocji i sprzedaży mody w internecie.

Katarzyna Sekścińska konferencja Warszawa

 

Na konferencji podjęte zostaną m.in. tematy:

  • Influencerów – jak istotni są influencerzy i jak poprzez współpracę z nimi zyskać przewagę konkurencyjną oraz czego oczekiwać od Influencera?
  • Promocji w Social Mediach – jak wypromować markę modową w świecie mediów społecznościowych?
  • Strategii – jak zbudować trwałą i silną markę modową?
  • Omnichanellingu – jak połączyć kilka kanałów w spójną całość?
  • E-commerce – jak skutecznie wdrażać duży system e-commerce – od czego zacząć – jak planować?

Na te i wiele innych pytań poznasz odpowiedź podczas konferencji Business Inside Fashion, w całości poświęconej „Skutecznym metody promocji i sprzedaży mody w internecie”, która odbędzie się 14 kwietnia br. w Warszawie.

Podczas wydarzenia wystąpią uznani w branży brandingu modowego eksperci: Olka Kaźmierczak, Maciej Stodolny, Katarzyna Sekścińska, Daniel Kędzierski, Marcin Moska, współpracujący z największymi markami modowymi i projektantami: Tommy Hilfigerem, Vistula, Wółczanka,  W.Kruk, Pepe Jeans London, Footlocker, LPP, Orsay Kazar, 303 Avenue, Gosia Baczyńska, Loft37, TOVA, Fiore czy WEAVE, Zalando, Answear, Eobuwie  którzy podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem.  

 

 

Jeśli chcesz tworzyć skuteczną komunikację marketingową i wykorzystać profesjonalne narzędzia wspomagające promocję marki  zapraszam do udziału w konferencji.

Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj: http://bit.ly/BIF-KS

Do zobaczenia!

 

Business Inside Fashion
 
 

You may also like


Szkolenie PERSONAL SHOPPER – STYLISTA

Marzysz o pracy w branży modowej? Nie wiesz jak wykreować swoją markę i unikalną ofertę? Chcesz dowiedzieć się jak zostać osobistym stylistą i wyróżnić się na tle konkurencji? A może masz już wiedzę w zakresie stylizacji i potrzebujesz praktyki pod okiem mentora?

czytaj...